...دل نوشته های من

وبلاگ ی جوون ایرونی که از همه چی توش پیدا میشه

...دل نوشته های من

وبلاگ ی جوون ایرونی که از همه چی توش پیدا میشه

دنیای کنونی ما دنیایست که...

مادیات همه چیز و همه کس را تحت الشعاع قرار داده است عواطف و احساسات و بشر دوستی و نو دوستی می رود که به فراموشی سپرده شود.دنیایی که با نهایت تاسف و تعجب مقدس ترین و پاک ترین مناسبات یعنی رابطه پدر-فرزندی دستخوش خلل و سستی زایدالوصفی شده دنیایی که پدر ها از فرط استیصال و بیچارگی جگر گوشه خود را می فروشند یا بر اثر نابهنجاری های روانی او را مورد تجاوز یا ضرب و شتم قرار می دهند. دنیایی که کودکان معصوم در اثر فشارهای اجتماعی و خانوادگی در سنین پایین دست به خودکشی می زنند.دنیای ماشینی و پر شتابی که همه چیز از توازن و تعادل خارح شده سرعت ها چند برابر تلاش ها بی وقفه خستگیها جبران ناپذیر و روحیه ها بیشتر پایین و بیماری های روانی می رود گوی سبقت را از سایر امراض برباید.در دنیایی که فقر و تنگدستی جنگ و خونریزی فساد و تباهی هر روز رو به افزایش است و دنیایی که....  خدایا چگونه بتوانم در این دنیا درست زندگی کنم؟!ReZa

نظرتون خیلی واسم مهمه پس لطفا منو از نظرای زیباتون محروم نکنین.قربان همه شما .

تقدیم به اونی که خودش می دونه!!

چشمانمان را بر گذر قاصدک ها باز کنیم

که زمان ساز سفر میزند...!!

دست به دست هم دهیم

دلهایمان را یکی کنیم

بی هیچ پاداشی حراج محبت کنیم

باور کنیم ...

که همه خاطره ایم....

دیر یا زود همه رهگذر قافله ایم ...!؟

Reza

                                   

عدالت!

روی نیمکت توی پارک نشسته بودم که شنیدم پشت سرم دو نفر با هم حرف می زنند. یکیشون از دیگری پرسید : کجا میری ؟ او گفت : میرم مغازه ی رحیم آقاهفت تا تخم مرغ شانسی میخرم . میرم طبقه ی دوم اون پاساژ بزرگه و اون پیرهن صورتی با گلهای سفید رو برای خواهرم می خرم . میرم سراغ اون مرد غریبه و تموم بدهکاری های بابام رو میدم تا دیگه مجبور نباشه دادو بیداد های اون رو تحمل کنه و هیچی نگه ! میرم چند تا سیب سرخ آبدار میخرم برای مادرم آخه اون خیلی سیب دوست داره !میرم دو تا مرغ بریان از اون مغازه بزرگه ی سر خیابون میخرم و میبرم خانه برای شام امشب . من هر شب توی خواب این همه جا میرم !!! صدای نازک آروم آروم به من نزدیک شد و به من گفت : آقا تو رو خدا یه بسته آدامس میخرین ؟؟؟؟!!!! توی اون حال و هوا به همه چیز فکر کردم جز عدالت...!!!(رضا)