...دل نوشته های من

وبلاگ ی جوون ایرونی که از همه چی توش پیدا میشه

...دل نوشته های من

وبلاگ ی جوون ایرونی که از همه چی توش پیدا میشه

دنیای کثیف ما...

سلام نمی دونم چی بنویسم اصلا نمی دونم چرا دفترم رو باز کردم.ولی حالا که اومدم نمی رم.امروز خیلی حالم خرابه.امروز ی اتفاقایی تو مدرسه افتاد که ای کاش هیچ وقت نمی افتاد.امروز دوباره بعد 2 هفته به اون دوران کثیف برگشتم.دورانی که ... ولش کن راستی دنیا چرا این قدر کثیفه؟چرا هر کس به فکر خودشه و زندگی دیگران اصلا براش مهم نیست؟چرا ی دوست اصلا تو رو درک نمی کنه؟چرا هیچ کی پیدا نمی شه که تو غم هات باهات شریک باشه؟چرا آدما فقط تو شادی دیگران با اونا شریکن؟چرا ی اتفاق ساده دو تا دوست رو از هم جدا می کنه؟چرا هیچ کس نیست که 5 دقیقه به حرفت گوش کنه؟چرا دنیا همش شده پول؟پس اون محبتی که باباهامون تعریف می کنن کو؟کجاست اون دورانی که آدما برا هم می مردن؟چرا مردم این قدر بی محبت شدن؟چرا دل همه سنگ شده؟چرا دیگه حتی نمی دونی همسایت چیکار می کنه؟به خدا خسته شدم ،خسته شدم از این دنیایی که هر جاش رو نگاه می کنی می بینی فقط ی کلمه نوشته و اون پوله.به خدا گریم می گیره  وقتی می بینم دو نفرتو خیابون واسه چیز بی ارزشی مثل پول با هم دعوا می افتن؟نمی دونم شاید من خیلی آدم رمانتیکی هستم یا شاید اصلا من خرم که به این چیزا فکر می کنم.ببخشید سرتون درد آوردم .ولی فکر می کنم با این چیزایی که نوشتم ی کم آروم تر شدم.Reza

 

نظرات 7 + ارسال نظر
غزل دوشنبه 3 اردیبهشت 1386 ساعت 10:16 ب.ظ http://imagicgirl.blogsky.com/

سلام ، آقا رضا ، درسته دیگه ؟ اولا که من نخواستم مسخرتون کنم فقط من باب شوخی بود ، باسم جالب بود وقتی تو پروفایلتون بود که یسری پسر 16 ساله دارین وبلاگ می نویسین ، کی دوره ما از این چیزا بود ؟ ;)
بعدشم به عنوان مادر بزرگت اولا می گم که اصلا اشکال نداره که این حرفها و احساسات رو می گی و می نویسی و اینکه ببین پسرم ;) دنیا همینه یا باید تو سوار دنیا باشی و قانون خودت رو اجرا کنی یا دنیا سوار تو اون قانونش رو اجرا کنه در نتیجه اول اینکه اینهایی که می گی یادت باشه که خودت هیچ وقت تو زندگیت همه چیز پول نشه و اینکه این تفکر تو ئه که دنیا تو می سازه ، شاید الان جدایی از دوستی باست سخت باشه ولی بعضی وقتها دوستی می ره که دوست بهتری بیاد که بیشتر با اون چیزی که تو می خوای نزدیک تر باشه !
ببین به این می گن یک سخنرانیه مادر بزرگانه !
خوش بگذره

هدی سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1386 ساعت 06:14 ق.ظ

من تو دردت شریکم

شادی سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1386 ساعت 11:20 ب.ظ http://www.rangarang1385.blogsky.com

سلام
می خوام بدونم حرفی زدم که رنجونده باشم شما را؟

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین) پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1386 ساعت 09:39 ق.ظ http://rue.blogsky.com

اگر کسی گفت برایت می میرم دروغ میگوید ، کسی راستگوست که برایت زندگی کند...
ممنون دوباره سر زدی
دلت شاد

زینب پنج‌شنبه 8 شهریور 1386 ساعت 01:04 ب.ظ http://www.zeynab73.blogsky.com

سلام
امروز یه سری به نوشته های قبلی زدم تاببینم کلا نظراتت اون موقعه ای که من نبودم چیه واگر ایراد نداره نظرخدمم بگم.
دنیا ی ما خیلی کثیف شده(به قول خودت)ولی تو به عنوان یه جوونی که دوست مملکتش ٬جائی که توش زندگی میکنه٬ آباد باشه میتونی موثرباشی خیلی بیشتر ازاون چیزی که فکشو بکنی!
من مطمئنم!

۱۲۳ شنبه 26 بهمن 1387 ساعت 11:30 ق.ظ

وبلاگ جالبی دارید

Samane یکشنبه 1 اسفند 1389 ساعت 11:28 ق.ظ http://www.eykash-withu.blogfa.com



──██────(▒)(▒)
──██───(▒)(♥)(▒)
─▄██▄▄█─(▒)(▒)
─── ─── ▄███▄
─── ──███─███─(▒)(▒)
─── ──▀██▄██▀(▒)(♥)(▒)
─── ────███───(▒)(▒)
─── ─────── ▀██─██▀
─── ──────── ██─██─(▒)(▒)
─── ──────── ▀█▄█▀(▒)(♥)(▒)
─── ──────────▀───(▒)(▒)
♥ ღ تا ابد برایم بمان ღ♥ ─██▀▀▀█
─── ──(▒)(▒)──────██▄█──(▒)(▒)
─── ─(▒)(♥)(▒───-──██▀█─(▒)(♥)(▒)
─── ──(▒)(▒)──────██▄▄▄█(▒)(▒)
(¸.•´¸.•*´¨) ¸.•´¸.•*´¨)
(¸.•´¸.•*´¨) (¸.•´¸.•*´¨)
─── ────────-── -─██▀▀▀█
─── ──(▒)(▒)──---─ ─██▄█──(▒)(▒)
─── ─(▒)(♥)(▒) ─-----─██▀█─(▒)(♥)(▒)
─── ──(▒)(▒)──────██▄▄▄█(▒)(▒)
─── ─────── ▀██─██▀
─── ──────── ██─██─(▒)(▒)
─── ──────── ▀█▄█▀(▒)(♥)(▒)
♥ ღ تا ابد برایم بمان ღ♥▀───(▒)(▒)
─── ─── ▄███▄
─── ──███─███─(▒)(▒)
─── ──▀██▄██▀(▒)(♥)(▒)
─── ────███───(▒)(▒)
─▀██▀
──██────(▒)(▒)
──██───(▒)(♥)(▒)
─▄██▄▄█─(▒)(▒)


behem sar bezani khoshal misham ...

[قلب][گل]


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد